Hei!
Styret ønsker med dette å informere om at årets generalforsamling er satt til 27/3-2025.
Saker som ønskes behandlet av generalforsamlingen må være mottatt av styret senest 24. februar, men gjerne før dette dersom mulig.
Styret ber helst om at saker meldes inn gjennom Min side, men dersom dette er vanskelig kan de også sendes på e-post til haugtussa@styretmitt.no
For å spare kostnader knyttet til innkalling ber vi også om at andelseiere som har valgt å reservere seg mot digital kommunikasjon vurderer å endre dette, da vi sparer en del penger på å unngå å sende innkallingen i papirform. Dette kan endres på Min Side også.
Saken bør inneholde:
Overskrift
Presentasjon av saken
Forslag til vedtak
Trenger du hjelp til å opprette bruker på Min side, kan du kontakte Kundeservice hos Bate på 51 84 95 00.
Med vennlig hilsen Styret
Oppdag mer fra Haugtussa Borettslag
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.