Innkallingen til generalforsamlingen er på vei til alle andelseiere per post. I løpet av mandag 14. mars vil innkallingen være tilgjengelig til gjennomlesning på «Min Side» på bate.no: https://bate.no/for-deg/min-side-for-bate-medlemmer
Styret anbefaler at de som har anledning, logger inn og begynner å sette seg inn i sakene som skal behandles, da det i år er 50 saker til behandling på årsmøtet.
En del av sakene som er på agendaen er prinsipielt viktige for borettslaget og fellesskapet, så styret oppfordrer alle andelseiere/beboere som har anledning, til å delta på årets generalforsamling.
Mvh.
Styret i Haugtussa BL
Oppdag mer fra Haugtussa Borettslag
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.